السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Tuesday 24 December 2013


bismillahirrahmanirrahim,,,

         TO MY DEAR RABB,,
Sungguh indah perasaan yang Kau kurniakan padaku saat ini,
perasaan yang belum pernah aku rasakan seumur hidupku,
apakah ia nya benar atau tidak,
aku sendiri masih tak pasti,

sungguh saat ini aku diuji dengan perasaan RINDU & CEMBURU yang sangat hebat ,
RINDU & CEMBURU pada si dia BAKAL IMAMKU,
walhal aku sendiri masih belum pasti siapakah gerangan si dia yang HEBAT itu,
ya!! aku pasti dan sangat yakin bahawa si dia adalah seorang yang sangat HEBAT,
kenapa aku boleh terlalu yakin adalah kerana saat ini aku tahu dia sedang mempersiapkan dirinya untuk menjadi IMAM ku suatu hari nanti,
begitu juga aku di sini,
masih mencari sisa ilmu yang perlu sebagai bekal sebelum aku melangkah ke alam seterusnya,
biarlah dia bukan dikalangan orang yang berpengaruh,
asal disisi Allah,dia antara yg terbaik,
biar dia bukan dari golongan kaya,asal dia faham tanggungjawabnya padaku dan keluarga 1 saat nanti,
dan biar dia x punya apa-apa,asal di hatinya tebal rasa kehambaan pada Rabbul Izzati,
kerana jika hatinya kukuh hanya pada Allah,maka disitu cintaku padanya x kan pernah pudar
wahai bakal imamku,
pergilah engkau mencari bekalan sebelum kita disatukan ,
jangan bimbang tentang aku kerana aku pasti setia menantimu..

     = TUNTUT CINTAKU DIGERBANG FIRDAUSI =


1 comment:

  1. heheh.. how sweet.. mama kat, semua urusan jodoh, hidup mati.. semua dah tertulis.. Aishah doa yg terbaik ye.. <3

    ReplyDelete

thank you for the sweet comments...
syukran jiddan....