السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sunday 15 December 2013

ainie najihah

bismillahhirrahmanirrahim..allah jujur saya luahkan,saya begitu rindu kt budak kecik ni,,,saat rindu saya padanya membuak-buak,,tetiba abg saya menge'post' pic budak cumill nih,,,aihhh terus hati ni rasa macam nak terbang balik je jumpa family kat kedah...
rindu dengan keletahnya,,sunggu saat diri ini terasa serabut,hanya dengan menatap kaletah ciliknya sudah cukup memadamkan segala masalah yang melanda,,,betullah cakap orang tua2 kalau orang yang x de dosa ni,sekali kite pandang pon boleh buat kite rasa damai,,allah sungguh aku mengagumi ciptaan-Mu yang maha sempurna,Kau anugerahkan cahaya ketenangan pada si kecil yang suci dari dosa supaya kite yang banyak dosa ini boleh reflect semula diri sendiri,,,
allahumma jadikan kami orang yang sentiasa menyucikan diri daripada dosa...aminnn


No comments:

Post a Comment

thank you for the sweet comments...
syukran jiddan....